برای تو عشق خوده خوده خووووووووووودم


eshgh

 سلام عشق من....

خوبی عزیزدل من؟؟؟

نمیدونم  چی باید بگم بت .دوست ندارم ی ذره کوچووول فکر منفی کنی.راستش بگم اصن دلم نمیخواااد زن من ک قرار مردش باشم منفی فک کنه و فکرش خراب باااشه وبترسه از زندگی و سختیاااایی ک داره.... ب قول دکتر شریعتی زندگی همااان لحظه هایی است ک منتظر گذشتنشان هستی...

پس ثانیه ب ثانیه ارزش داره و اسمش زندگیه حیف نیس الکی و با دل خراب بگذره...

ب جون خودت ک میخوام دنیا نباشه اگ نداشته باااشمت ایقد این شبا و روزا دلم تنگه ایقد حالم مثلا خوووب نیس ولی ب رو خودم ک نمیارم ب کسی ک نمیگم هرکیم گف خدمت و زندگیت چطوره میگه عاااالیه اما فقط خدامیدونه چ خبره....... 

عزیزم من من کاری ندارم ک کی چی میگه من فقط خودمو تورو میبینم البته بعداز خدا....ن ک بخوام جانماز آب بکشم ن خودت ک منو میشناااسی اما چیزایی ک برام ارزش دادن بخاطرشون میجنگم برا رسیدن بشووون تلاااش میکنم ک بشون برسم...

ته دلم ی جاااش خیلی خرابه نمیدونم باااش چکاکنم دعاکن برااام ک حل شه برام..

تو عاشقمی تو عشقمی برام دعاکنی جا دوری نمیره...

امروز باید برم معلوم نیس تا چقد دیگ...مواظب خووودت خیلی باااشی ک تو بیصاب نیسی ومال خودت نیسی ...مواظب زیباییات و غرورتو  حیایی ک داری بااااش ک همیناس منو عاشقت کده اما ذره کوتاهی کنی تو نگه داریشوون ممکنه هراتفاااقی بیفته برا عشقمووون.همونجور ک من مواظبم ک چیزایی بخاطرشون میخوای منو بیشترو بهترشون کنم ک از دستت ندم خانوووم من...

خیلی دوووووووست دارم عشق من خیلی دوست دارم خانوووم جوووون من..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 14 اسفند 1394برچسب:,ساعت14:48توسط rahi | |